Uusi ProcessManager ominaisuus -asiakastyytyväisyyskysely

ProcessManagerin avulla seuraat yrityksesi tärkeimpiä avainlukuja aina maalaamon liikevaihdosta työntekijöiden
tehokkuuteen ja maalausmateriaalin menekkiin. Nyt uutena toimintana olemme tuoneet ProcessManager-käyttäjille mahdollisuuden automatisoida asiakastyytyväisyyskysely.

Asiakastyytyväisyyskyselyn avulla tiedät, kuinka asiakkaat kokevat saamansa palvelun. Hyvin asiakkaitaan palvelevat yritykset voivat hyödyntää tietoa uusasiakas- ja yhteistyökumppaneiden hankinnassa ja näin kasvattaa liikevaihtoa.

Yritykset valitsevat mieluiten yhteistyökumppanin, jonka työnjälkeen ja palveluun auton omistajat ovat tyytyväisiä. Yrittäjän tai liiketoiminnan vetäjän ongelmana voi olla todentaa asiakkaiden tyytyväisyys ja miten sitä olisi helppo seurata säännöllisesti.

Autonomistajan yhteystiedot siirtyvät Cabaksesta vauriolaskelman mukana ProcessManageriin. Kun tieto auton luovutuksesta asiakkaalle on ProcessManagerissa, voidaan kysely toteuttaa kätevästi sen avulla.

ProcessManagerista lähtee automaattisesti tekstiviestikysely asiakkaalle, ja tähän asiakas voi vastata helposti antamalla palvelulle numeerisen arvon. Kysely on mahdollisimman helppo asiakkaalle, jolloin saavutetaan korkeampi vastausprosentti.  Esittelykelpoista dataa kertyy ProcesManager-järjestelmään, ilman ylimääräistä työtä. Dataa on helppo seurata ja tarvittaessa tulostaa halutulta ajanjaksolta raportti yhteistyökumppaneille esiteltäväksi. 

On käytännöllistä, kun yrityksen pyörittämiseen liittyvät tärkeät muutkin ProcessManagerin avainluvut ja mittarit löytyvät helposti yhdestä paikasta.

Onko sinulla esittää faktat asiakaskokemuksesta yrityksessäsi? Voimme aloittaa seurannan ProcessManagerin avulla. Ole yhteydessä ja kysy lisää?

Pin It on Pinterest