Coran brändi uudistuu
Cora on toiminut automaalialalla yli 40 vuotta, ja tänä aikana on tuotteiden ja palveluiden tarjoama laajentunut huomattavasti: emme ole ainoastaan maalitoimittaja. Olemme kevään aikana uudistaneet brändimme, joka tuo mukanaan modernin ja selkeämmän yritysilmeen.
Uutta ja vanhaa
Uudistuksessa olemme kirkastaneet värejämme ja selkeyttäneet brändiämme, jotta se vastaa paremmin yrityksen arvoja ja viestii tehokkaasti kumppaneillemme, että olemme ajan hermolla ja valmiita kohtaamaan tulevaisuuden haasteet.
Premium-toimittajana haluamme varmistaa, että viestimme alan laadukkaimmista tuotteista ja erityisesti toimintatavasta välittyy selkeästi ja ymmärrettävästi kumppaneillemme. Uudella yhtenäisellä ilmeellä on johdonmukaisempaa markkinoida tuotteittamme ja esitellä laajaa tuotevalikoimaamme.
Brändi-ilme vaikuttaa kaikkiin viestintäkanaviimme. Uudet graafiset elementit, logo, värit ja typografia ovat harmoniassa keskenään ja muodostavat vahvan visuaalisen kokonaisuuden.
Yrityksen pitkä historia on haluttu säilyttää, ja uudessa ilmeessä onkin edelleen tuttuja elementtejä.
Digitaalisiin palveluihin sopiva ilme
Nykyaikainen ilme toimii alati kehittyvässä markkinassa, ja sen alle on sujuva integroida tulevia palveluita. Ensimmäiset digitaaliset palvelut, jossa uusi ilme näkyy, lanseerataan jo tänä kesänä. Olemme innoissamme kirkastetusta ilmeestä ja tulevista ratkaisuista.