Läpinäkyvyyttä korjausprosessiin

Asiakkaalle reaaliaikainen korjaustyön seuranta ProcessManageriin

ProcessManager mahdollistaa monia arkea helpottavia, pieniä mutta merkityksellisiä toimintoja, joiden avulla pyritään tarjoamaan asiakkaille, kumppaneille ja koko sidosryhmälle ylivertainen asiakaspalvelukokemus. Tämä näkyy myös yrityksen NPS-luvuissa, eli asiakastyytyväisyyden mittarissa, ja seurannan toteutat helposti ProcessManagerin avulla.

Jatkuvasti kehittyvänä ohjelmistona ProcessManager tarjoaa uuden veloituksettoman ominaisuuden. Nyt korjaamo voi lähettää asiakkaalle tekstiviestin tai sähköpostin, jossa on linkki, jonka takaa näkee auton reaaliaikaisen etenemisen korjausprosessissa. Korjauksen eteeninen, aikataulu ja korjaamon yhteystiedot ovat näin aina asiakkaan nähtävissä esimerkiksi suoraan omasta puhelimesta.

Asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun he pystyvät seuraamaan auton valmistumista reaaliajassa

Avoimuus ja läpinäkyvyys korjaamoprosessissa ovat tulevaisuuden kilpailuetu korjaamoille. Auton omistaja vie mieluummin auton hyvämaineiseen ja toiminnastaan avoimesti kertovan korjaamon luokse.

Vauriokorjaamon toiminnanohjaus on kokonaisuus, johon liittyy korjausprosessin hallinta, aina työvoimasta oikea aikaisesti tilattuihin varaosiin. Asiakaskokemuksesta huolehtiminen ja sen seuranta, sekä hyvän suunnittelun avulla lyhentyneet seisontapäivät.

Ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää ProcessManagerista, josta löytyy työkaluja kaikkiin edellä mainittuihin tarpeisiin.
Aktiivisimmat käyttäjät kutsumme mielellämme mukaan myös Benchmark-hankkeeseen, jonka avulla korjaamon kehittämiseen saat useita uusia näkökulmia.

Otathan minuun yhteyttä, kun haluat parantaa vauriokorjaamon tuottavuutta

Sami Huopainen • 040 900 6542

Pin It on Pinterest