ProcessManagerin laaturaportti

Maalipinnan laadun dokumentointi

ProcessManager on selainpohjainen tuotannonohjausjärjestelmä vauriokorjaamoiden ja maalaamoiden käyttöön. Tuotannon ohjauksen lisäksi ohjelmassa on paljon hyödyllisiä lisätoimintoja ja raportointimahdollisuuksia.

Kumppaneidemme toiminnassa korostuu yhä useammin tarve seurata tuotannon tehokkuuden lisäksi toiminnan ja tuotannon laatua. Vaatimukset tulevat usein yhteistyökumppaneilta ja asiakkaita, mutta lisäksi halusta tuottaa parempaa asiakaskokemusta.

Palvelun laatua ja asiakkaiden laatukokemuksia voi mitata useilla eri menetelmillä, joiden avulla on mahdollista kehittää toimintaa. Yksi keino seurata asiakaskokemusta on ProcessManagerin asiakastyytyväisyyskysely, jolla saadaan tietoa siitä, miten asiakkaat kokevat yrityksen antaman palvelun. Järjestelmä tuottaa tästä automaattisesti selkeän raportin.

Uusimmissa laatujärjestelmähankkeissa ProcessManager-käyttäjät ovat hyödyntäneet ProcessManagerin laaturaporttia. Raportille dokumentoidaan tuotantoaikojen ja -tekijöiden lisäksi myös maalausrakenteet. Lisäksi raportille saadaan sopivat laatujärjestelmään ja tuotantoon liittyvät kysymykset, jotka käyttäjä täyttää, ja näin saadaan dokumentointi sekä luotettava laaturaportti kuin itsestään. Laadun ollessa dokumentoitu, se voidaan helposti todentaa, toistaa ja kehittää seuraavalle tasolle.

Jos haluat tietää lisää ProcesManagerin ominaisuuksista tai kuinka saat dokumentoitua tuotantosi laadun, ota yhteyttä ProcessManager-asiantuntija Sami Huopaiseen +358 40 900 65 42 tai sami.huopainen@corarefinish.fi

Pin It on Pinterest